vfu, väska och gym.

sista dagen av vfu'n avklarad. väldigt skönt! observerat matsalen tillräckligt nu.
efter vfu'n åkte jag hem och sen direkt till gymmet. gick väl sådär, ganska segt och jag hade egentligen inte så mycket ork men gjorde väl nästan mitt bästa. känns skönt att ha varit på gymmet - känns i benen iaf.
köttgryta står just nu och kokar på spisen, E är hemma om ett tag och då ska det bli så in i pipens gott att få i sig mat. hoppas bara maten smakar gott också! Har freestylat lite så vi får väl se.

men bästa med dagen är väl kanske min nya skolväska jag köpte mig för födelsedagspengar från fam. klebic ♥ så den ska jag framöver försöka använda mig av, får plats med dator och allt som jag behöver. så idag är jag glad tjej !
Sen är mensen borta , ta i trä, så ska njuta nu tills den väljer att dyka upp igen!



nu ska jag röra om i grytan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0