bra helg,

dålig avslut på helgen bara. jobbig jävla söndag.
men det var jätte trevligt att ha elma här, hon är bäst. det är så läskigt hur länge vi har känt varandra, och att vi än idag fortfarande är såpass bra vänner. det är sällan man har någon sån vänskap. ja, en lång bekantskap med folk, man kan känna folk länge. men hur länge kan man vara nära vän med någon egentligen? Speciellt om man växer upp ihop, när hormonerna attackerar kroppen på massa olika jävla sätt och man blir upprörd över allt, och man förändras som person varje och varannan dag typ. vi höll fan ut genom all den skiten - underbart.
men som sagt, dåligt avslut - blev avslängd från bussfanskapet av äckel busschauffören som var förmodligen världens drygaste busschaufför, och jag har glömt o ringa o klaga men ska komma ihåg o göra det imorgon! Palla behandla passagerar på de sättet, horunge.
vilket ledde till att elma missade sitt tåg och därmed slängdes 200 kr i sjön ungefär. mindre kul!
och under hela dagen satt jag nervös som ett litet barn som vet att de gjort fel och kunde inte tänka klart för en sekund typ.
och nu funderar jag på om hungern går över efter ett tag, och jag har visserligen fått reda på svaret att den inte gör det då jag varit hungrig ett par timmar nu. Men frågan är vad är absolut minst ansträngande att göra för att hungern ska gå över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0