fredag,

vet ni vad det innebär? supasupasupasupaknullarökasupasupaknulla.
Eller inte. För mig innebär det laga mat, till mig själv, spela mario, med mig själv, kanske plugga lite, med mig själv, stirra in i väggen, as jävla ensam, sova , det också själv.  woho studentlivet rocks!
Visserligen skulle allt detta möjligtvis kunna förändras med ett telefonsamtal men jag vet inte riktigt hur rätt de skulle kännas. Bara utnyttja för ensamhetens skull, känns mindre bra. Eller så halsar jag ner likören som fortf. är kvar sen förra helgen och är as lycklig när karina kommer hem kl 7 imorgon bitti. Vi får se vilket som känns bäst.
Skulle dock uppskatta någon som lagade mig en frukstansvärt god middag och fixade fram en galet bra film. Sen är jag nöjd.
Nej, men de känns as jävla stabilt de här. Riktigt stabilt. riktigt jävla as stabilt.  Kan åtminstone nöja mig med att jag satt ute i tubtopp linne idag när solen kom fram! Det kallar man för sommarväder. Satt där med min mjukglass och njöt. Fan vad gött de smaka. Måste börja med mina gött nu när jag ska hem o hälsa på mamma nästa vecka. Det var verkligen ett tag sen.

Det händer mycket nu. Väldigt mycket. Och jag saknar dig mycket nu, as jävla mycket nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0