jag önskar att du kunde,

nu ska jag duscha, försöka äta, hoppa på bussen, pendeln sen tunnelbanan sen gå till skolan sen fortsätta dagen precis som alla andra dagar.
grejen är även om det ibland känns så jävla fel, så känns det ändå som att i längden gör jag rätt. för det känns som att allt jag oroar mig för, precis som förra gången, stämmer. allt som jag tror sker, att det sker. Tråkigt nog.
Jag önskar att det inte kändes så, och jag önskar att det inte stämde.
jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde. jag önskar att du kunde.
j  a  g    ö  n  s  k  a  r    a  t  t    d  u     k  u  n  d  e.

Kommentarer
Postat av: Emina

Hej Meli, pa sta ima? Ljubav ne slusa jel? Fan I feel you när jag läser dina inlägg.. it sucks big time ibland al cuvaj se.

Pusaaa!

2009-04-27 @ 10:35:11
URL: http://belliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0