öh öh öh öh

han är våldtäktsman.
nu har jag någon form av skit konstig smärta i magen som jag haft sen imorses, den vägrar ge med sig, jag kan varken andas eller sträcka på mig. weird shit. och så vill jag i princip bara spy hela tiden. men det hinner jag inte med idag!
inte det här heller för den delen.
ska egentligen hålla på och städa, mitt rum, göra plats i lägenheten och diska. diska så mycket som det bara går att diska.
vilket jag egentligen inte alls orkar för jag har sovit ungefär 2 timmar i natt och är förbannat jävla as trött just nu.
och nu pratar ett barn alldeles för högt utanför lägenheten, funderar på om man kan slänga teven på det eller inte? kanske är smartast att passa på det.

ibland så undrar jag vem som lurar vem, om jag lurar dig, eller du mig, eller om vi håller på och lurar varandra. för innerst inne tror jag att vi både vet vad som förmodligen kommer att ske. frågan är då varför man ändå står kvar och varför man ändå misshandlar sig själv tills man inte pallar längre. det är inte speciellt nyttigt o leva så iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0