trebas mi.

samma visa som varje kväll. nu somnar jag om igen. låg och sov fram tills karina kom hem, och nu börjar tröttheten ta över igen. vilket är jävligt tur.
imorgon ska jag kankse hämta mina böcker. om jag orkar mig upp. annars så behövs du. rätt rejält dessutom.
en puss på pannan och världens största kram kanske.

ps: tungan är kal. dock kanske inte allt för länge. ska fixa det nästa helg, i think.



jag låter den här bilden stå för fredagskvällen, så länge.
för de här två tjejerna är helt galet snälla (och snygga) tjejer:) hm, frågan är om det blir brena eller inte brudar?


Kommentarer
Postat av: Emina

Bas smo mackice :o) Nista od Brena sto se mene tice.. Nisam bas fan! Dobre su joj pjesme al nisam fan of her ono.

Pusaaa!



Minco.

2009-04-16 @ 15:18:28
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: BRENABRENABRENABRENABRAENANANFNSNDFN

BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BRENA BENA BRENA BRENA BRENA!!!!!!!!!! WIHHUUUU



tyct emina sluta förstöra allt.. det e förjudet att säga nisam fan nisam fan..

2009-04-18 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0