det känns som söööndag idag.

Nu är melisa hemma igen, åkte in till sthlm med min bror och träffa märy & erica :) as skönt att få träffa sötnöten igen. Sist var på hennes student 5e juni. Vilket var väldigt många månder sen. Snart tre. As bra. Satt o tjöta skit, tog en cider och käka på kungshallen, haha där jag blev uppragad av en söt Emiliano (fatta coolt namn) som helt skakis kom fram till oss fyra och bara " hej, jag tyckte du var så söt så jag ville ge dig mitt nr, och hoppas vi kan gå ut någon gång " och hans hand bara råskaka när han lämna fram servetten.
Annars spenderades dagen med att ligga i soffan, fixa käk till mig och mickey mouse aka mikael! medan han städade - as gulligt.
Skulle till skolan, men blev inte så varenda cm i min lilla kropp värkte när jag vaknade, och kunde knappt stå upp, hade ingen röst kvar what so ever den var helt borta så när jag ringde mullva var det mysigt att försöka säga något. Sen fortsatte jag att sova och vaknade nästan upp som en ny människa, om man bortser från nacksmärtorna (som antingen mikales kudde eller mitt slängande med huvudet i lördags orsakade) jag fortfarande har så är allt relativt okej.
Och nu är älskade bror på toa och bajsar så honom lär jag inte träffa förrän om en halvtimma eller så, och jag sitter här på vardagsrumsgolvet. Varför just golvet vet jag inte riktigt.. det bara blev så. Funderar på om jag ska fixa en sats till vattenpipa, och sen gå och lägga mig. Ska ju upp halv 8 imorgon så det kan vara en bra grej.
Imorgon skola, plugg, sen väsby. Måste fixa simkort. Och melisa verkar ha mobil från och med imorgon också. Dock ruggigt jobbig mobil som vägrar samarbeta lika mycket som jag vill att den ska. Men den får duga ändå.
Nu värker rumpan lite för mycket, och jag är lite för trött. Vattenpipa får vänta tills imorgonkväll.

God natt och puss.

    
haha , vi var ändå rätt snygga i lördags, karinas stalker fick jag råskrika neeeej åt och påpeka 15 gånger att hon var min flickvän, malin hade rätt roligt med en snubbe som försökte sig på lite för mycket, natta ryckte i mig 15 gånger om för att någon försökte få tag i henne också, och jag smidig som jag är lyckades slingra mig ur alla danser, men blev utbjuden på dejt på slutet av kvällen dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0