hej bosnien 2.

nu har jag bara nagra fa minuter kvar.
nu ar iaf brollopet over, och det var en javla natt. fan holl pa i 13 timmar. Inte illa. Och jag hade 10 cm klackar fram till ungefar kl 2 sen dog fotterna o pallade inte trycket mer. men det var nice. haha , fick mer an vad jag ville ha dessutom, sa att saga. sick. hah.
men jag vart duktig och holl mig spiknykter hela natten. duktig flicka. slutade med efterfest och ett dopp i bassangen kl 6 pa morgonen och dar holl vi ungdomar igang till halv 8 pa morgonen. haha de salde slut pa 125 red bull pa brollopet , helt insain och gud vet hur mycket lite whiskey, vodka och vin som gick at. en javla massa rakija ocksa (hm, bosnisk hembrand cp stark sprit for de som inte vet) men mysigt hade vi. det dansades pa stolar, i ring och vi sjong tills vi blev hesa.
tydligen ar jag numera bortgift, eller kommer bli, med en gammal barndomsvan jag inte minns men tydligen lekte vi nar vi var sma. alltid nagot. slipper man leta man och san skit. bosnier alltsa.
och nu ska vi tillbaka till min mosters hus och kopa med lite kak, cola och bada i bassangen igen. as nice med privat badplats! Det skalar vi for, skal!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0