not so weelll..

okej, melisa ska nog ga hem nu. hm har feber till max, och kroppen faller ihop snart kanns de som. vet inte om utgang ar en sa bra ide idag. far saga hejda till min alskade kusin imorgon och hoppas pa att jag mar battre sa att jag kan aka till srebrenik och traffa mina grabbar.
den har dagen har anda inte varit sa javla rolig. och jag hatar att vara langt fran vissa manniskor nar man behover dem som mest. och att fastan man ibland sager att man inte behover dem sa behover man dem alltid. och jag hatar nar manniskor sager en sak, men inte haller det.
det ar nog sagt for ikvall. nu ska jag ga hem och lagga mig, ata mitt javla knackebrod och dricka ackligt te. fan ocksa.
har inte druckit cola pa tva dygn, det dodar mig. och har rokt typ 4 cigaretter pa tva dagar. det lonar sig att ga till lakaren. och skont att man efter tva ar antligen vet vad som ar felet. shit, svenska lakare kan suga min penis... om jag anda hade en.

hm, jagkommersaknadig.

Kommentarer
Postat av: marie

uppdatera tack!

2009-08-17 @ 12:13:44
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0