a reminder to you.

det är så onödigt att lägga ner tid och tankar på vissa saker. jag kommer på mig själv med o tänka ovärda tankar, med att ställa mig själv dumma frågor. vad spelar det för roll idag? som att något kommer förändras om det inte skulle vara som det är? som att jag skulle göra andra val? jag skulle ju inte det. jag hade min "chans" att ta ett annat val, men det gjorde jag inte. jag ville stå där jag står nu, och jag vill stå där jag står nu, men varför frågar jag mig själv så dumma och korkade frågor? varför undrar jag? varför tror jag att jag tvekar, fast jag innerst inne vet att jag inte tvekar?
Förvirrande? För vissa , förmodligen, för mig - jag förstår precis allt jag pratar om. Och vill bara påminna mig själv om vilken idiot jag är som ens undrar, som en ställer de här frågorna till mig själv, som försöker lura mig själv.
det är rädslan över att det ska försvinna. förstår mig dock inte på den rädslan, var inte det vad jag ville? såna frågor. jag fattar inte poängen med dem. jag vill bara att den här veckan ska vara förbi. jag vill hem till mami och gratta henne på födelsedagen.. Familjen. Saknat att vara med familjen lite mer på riktigt. Sist jag var där så var jag sjuk och mamma stalkade mig bara. Den här gången ska alla samlas och fira mami..

Nu ska jag försöka sova. Kul att min halv liter redbull jag fått i mig idag började verka för inte alls länge sen. Men nu tv och en cigg. Sen sova. God natt.


måste erkänna att jag saknar sommaren lite. den var underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0