BIG BIG NEWS,

jag har precis bajsat så mycket att det är helt sjukt! det var en såndär ansträngande bajsning också, och jag blev nästan svettig. och sen trodde jag att jag var klar, ah och ni fattar resten. när jag står och tvättar händerna så känner jag att jag inte är klar. Nene, då ska man lägga en till jävla kabel. fatta inte vart allt kommer ifrån. helt sjukt var det.
nu är frågan, eftersom jag redan hade sprayat såndär god doft vad det nu heter, så sprayade jag inte andra gången. borde jag gjort det eller inte? funderar liksom på vilket som är mer ok. självklart så har vi sån doft, fyra tjejer i en liten två, vi gör inte så mycket mer än bajsar, fiser, pratar om bajsar och klagar på att de olika fisarna luktar illa.

det skummaste av allting här är, att när jag bajsat såhär mycket som jag gjorde idag - ja då har jag direkt något att blogga om. men allt annat som händer i london, nej då känns det inte som "fan vad jag vill blogga om det här" , men om bajs. då vill jag blogga!
kan väl slänga med att jag älskar en lärare på min skola, är helt kär i honom. han är så jävla duktig, så jävla smart, så jävla bra lärare och så lätt lärare, och han får eleverna att förstå. på två sekunder. satt och observerade 2,5 av hans lektioner idag och blev helt förälskad. det är lärare som han som får mig o vilja lära ut, det ser så underbart jävla as roligt ut, och det känns att han älskar ditt jobb. hur kan inte det locka? jag är kär. vill också bli en så bra lärare när jag är färdig.

nu ska jag äta bagels och snygga till mig lite innan ajg drar iväg och möter karina, natta och malin i camden:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0