en ful lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån. Räknas det? 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte ens förra årets nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nopes. Tur det, annars hade man vart tvungen att stå ut med en unge.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte nära, men någon jag umgicks med en hel del sommaren 2006.
5. Vilka länder besökte du? England och mitt fula lilla hemland Bosnien.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Stabilitet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? För många, men vi säger 10 januari. Det var då jag påbörjade första dagen av mitt nya liv.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag överlevde mitt första år i skolan, med helt okej betyg.
9. Största misstaget? Det som enligt mig inte ens har hänt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk X antal gånger ja.
11. Bästa köpet? Jag köper så jävla mycket skit nu för tiden..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, cola, cigg och alkohol. Plus London, självklart. Doohh 20 000 på en jävla resa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Londonresan. Gerrard (hahaha M)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Londonlåtarna. Och meet me halfway.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare definitivt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Dansat! Vattnat saharaöknen lite oftare kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat, och varit mindre naiv.
18. Hur tillbringar du julen? Jag söp skallen av mig med en flaska jäger och några cider ihop med vänner från jobb, samt jobbade på förmiddagen.
19. Blev du kär i år? Jag har inte den blekaste hur i helvete jag ska svara på den frågan.
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother.
21. Bästa boken du läste i år? Jag har i princip bara läst skolböcker. Lyckat va. Men kör på den där vad heter den, den som blev film. Den svenska filmen. Inte flickan som lekte med elden utan den innan.
22. Största musikaliska upptäckten? Tråkigt nog var 2009 inte världens bästa musikår för mig. Men kan säga att jag fastnade för några grupper mer. Hade någon jävla grej för Franz Ferdinand där ett tag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar?
25. Något du önskade dig men inte fick? Att bli lika bortskämd som jag blivit sen jag föddes.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Saknade mami, träffade folk som betydde och skakade rumpa på chaplins.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre naivitet, om jag vore mer ambitiös. Mindre förvirrning också, definitivt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? "vad fan har du på dig?" blandat med, jag är snygg.
29. Vad fick dig att må bra? Nya bra vänner. Londonresan.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Samma som varenda år. Lucas Scott (sch han heter inte så irl men den karaktären finns fortfarande i mitt hjärtan fastän han inte längre finns på tv. Eller Ted från HIMYM)
31. Vem saknade du? Samma person jag saknat varenda dag i över 3.5 år nu.
32. De bästa nya människorna du träffade? Melesch och Mikael <3.



Tror ni jag har tråkigt? Alla tecken tyder på GÅ OCH LÄGG DIG. Men huvudet snurrar, tankarna vrider och vänder på sig som aldrig förut. Jag funderar på vart jag ska ta vägen och jag har ingen jävla aning. Jag vill ge upp allt bara för att det ska bli så mycket enklare. Men ska väl återvända till mitt porrtittande, det var faktiskt bra snuskigt för första gången. Tråkigt att bruden var Asiat - dom är så jävla avtändande. Men om jag ignorerar det så kanske det är snuskigt på riktigt. Men vad är poängen om jag ändå inte kan göra något åt det? Jag behöver mig ett bra ligg, och inget fylleligg där jag säger och gör dumma saker.
Nu slutar jag, för nu pratar jag bara dumheter märker jag. Och det tjänar ingen på.
Nu är jag dessutom så sjukligt förbannad på dig. Vad ger dig rätten att göra såhär när jag mådde som jag mådde? När jag låg där och bara njöt av tillvaron. När det var så bra att jag inte ens ville åka därifrån. Att jag idag inte ens vet om jag kan med att åka dit. Det var så jävla bra allting som fanns där. Jag är så jävla dum i huvudet ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0