En sliten söndag,

Men en sliten söndag kan inte innebära något annat än en bra helg, right? Är dock förbannat jävla död. Funderar på powernap innan jag fortsätter med dagens måsten; städa och spela mario?
Annars har helgen gått till som så att jag mötte upp A i stan i fredags, vi tog oss till märsta handla massa massa gott, köpte film och sen hem till moi. Spelade mario ett tag, och jag ville vinna på tennis men icke sa nicke. Ska ställa mig och öva på det med snart. Därefter film. Jävla skön kväll för någon som sovit 8,5 timma på 2 nätter. Mysigt det där!
Lördags köpte vi lite för mycket alkohol för den mängden människor som skulle dricka. Så självklart vart man full som ett ägg på igårkväll. Jag och Mullva var underbart roliga och hade förjävla roligt.
Jag tror dessutom att våran granne har åkt iväg på semester - yey! ingen polis eller väktare kom igårkväll. Vilket alltid innebär att vi gjorde bra ifrån oss.
Det som är fruktansvärt bra är att det kändes sådär inför helgen, och jag hade min aningar om varför jag trodde att det var så. Men det gick över. Det gick över och nu känns det inte sådär längre. Det känns bättre än bra dessutom. Sen att A lämnade mario här fram tills vi ska ses igen gör att jag känner mig snäppet lyckligare än vanligtvis.

Det jag dock hatar mest är att jag har fruktansvärt svårt för att unna mig själv lite lycka ibland. När man har svårt för att vad fan heter embrace på svenska? lyckan. Utan ställer sig frågor varför i helvete det är så för? Och man blir avståndstagande, man backar. Den där äckliga lilla rädslan för allt det där som kan vara bra kan förstöra så fruktansvärt mycket. Men jag försöker, försöker så gott jag kan för o undvika den rädslan. Den är inget annat än i vägen ändå så.
Ähh, nu ska jag sätta igång med kvällens sysslor, städa, snusa, dricka cola, spela mario, käka chips & dip. Produktiv kväll. Tror dock jag skippar fälla in soffan. Fatta vad mys det är med tre täcken och 6 kuddar här just nu. Haha , jag, m och a hade det jätte mysigt när vi vakna. Absolut sötaste var när jag kommer ut från toaletten så ligger dom två i soffan under täcken och kuddar och pratar.

dagens pizza var definitivt godare än gårdagens. Tjock? Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0