London har varit en underbar upplevelse. De två senaste kvällarna har dock varit jävligt galna. Lite för mycket alkohol, och lite för söt bartender. Gick nästan illa där igårkväll för oss. Men det var lugnt. Kom hem, sjukt fulla, vaknade fulla och gått runt idag halv fulla. Mysigt!
Alla andra dagar i london har varit världens bästa, dock varit sjuk största delen av resan. Men det har inte stoppat mig speciellt mycket. Blir definitivt till att återvända hit fler gånger i mitt liv.

jag känner mig rätt tom på ord och vet inte riktigt vad jag ska skriva. den här resan har som sagt verkligen varit den bästa resan någonsin i mitt liv, och jag har faktiskt inget mer att säga än att jag älskar den här staden. Allt är så vackert här.
Nu längtar jag bara hem till min egna lägenhet, och jag längtar tills på tisdag (förhoppningsvis, vi håller tummarna) och jag längtar till helgen.
Nu ska jag börja packa och fortsätta längta. Dra några klunkar alkoläsk och börja göra lax efter matlagningen.

A.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0