Ingen bra skit.

jag börjar jobba kl 12 idag, och åker därför hemifrån halv 11. Jag är fortfarande full sen gårdagens jävla bravader. Fan vad jag ångrar att vi åkte hem och hämta jägern. Men det var nice ändå. Stackars karina bara, tydligen plingade jag men jag hörde inte plingan - förlåt bästis för att jag väckte dig där måste ha lagt mig på plingan.
Kvällen var skit bra, den innehöll allt - sång, skratt, tårar, glädje och deeptalk.
Vi sjöng för Mattalie (kkommer aldrig glömma när jag kallade henne mattalie) som fyllde 20 för idag är det ju tre dagar sen, igår var det ju två, och vi dansa - iaf jag och mikael min bäbis. Och bilderna ska jag titta på nu också haha.
Hur som helst har jag typ packat färidgt nu men jag håller på att bli så bakfull att jag skakar så jag sitter och tar det lugnt och äter chips. Får inte göra för hastiga rörelser eller något sånt över huvud taget. Undra hur fan jag ska klara av o jobba. det här var inte bra och karina kommer mörda mig totalt. och jag tycker synd om aleks som ska umgås med mig ikväll. fan vad dum jag är. jag kommer komma dit och däcka på två sekunder. Nej, måste verkligen börja må bättre under dagen för this is NOT OKEJ!
Det värsta är att jag måste sätta igång med allt annat fixande nu , måste ju för helvete raka benen om jag ska sova där. vilket jag fan egentligen långt ifrån pallar men a girl gotta do what a girl gotta do.
jag undrar bara exakt allt jag sa till honom när jag satt på toa när jag kommit hem. jag minns att det var många ord sagda,  många visa men jävligt fulla ord sagda och jag vågar inte fråga vad jag sa för det kommer verkligen inte bli bra då.
Nu ska jag bjuda på en fin bild på mig och älsklingsmikael!



och nu ska jag gå och sätta mig i badkaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0