London so far,

Idag är jag hemma från min praktik, andra dagen. Varför? Jo för att jag vaknade upp utan röst imorses, helt förstörd, snorig och hostig som ett as med en brinnande hals. Kände att fan jag vill inte gå dit såhär. Och jag vill inte hålla igång hela dagen så jag väljer o vila ut lite. Nu är jag inne efter dagens första cigg, köpte med mig en vanilla latte från starbucks också. Stod där ute och njöt av området vi bor i, uppenbarligen är det ett väldigt dyrt område, vilket inte alls stör oss.
Och eftersom jag är riktigt usel på att blogga när jag är borta, vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag njuter? så jag bjuder på lite bilder istället.


våran utsikt från hotellet, världens sötaste affärer runt omkring och starbucks precis UNDER oss.

första kvällen, på väg ut.

jag och mullva, bakis, på golvet i ett köpcentrum. Fanns ingen plats inne på MC så alla satt på golvet lutade mot väggen, haha London är bäst.

På gallret utanför min skola.... känns tryggt.

Här har vi tappat bort oss i London, väldigt kissenödiga. VÄLDIGT kissenödiga. Observera Melesch tummen upp!

vi hittade buckingham palace när vi var borta och jag var fruktansvärt kissenödig som ni ser, och dyngsur för det regnade konstant i ett par timmar. kallt vart det också.

Men nu får de räcka. Idag skiner solen, jag ska ta mig ner till affären inhandla lite skit som behövs och sen åka och möta upp M för lite shopping. Myspys! Kanske hinner möta upp sambo och andra tjejerna idag också.
Nu blir det Londondags. Jag älskar det här och har faktiskt inte varit såhär lycklig på gud vet hur länge.. Tack någon för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0