natti natt.

Nu ska Melisa lägga sig efter en knasig kväll med tjejorna + en ny svensk vän. Han var från Linköping, och alla så fort han sa linköping så reagerade alla " aah men du !" nej, men inte jag. Undra när svenskar ska lära sig att skilja på lidköping och linköping? jag undrar om linköpingsborna någonsin har samma form av problem?
hur som haver imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan och sen äre fest tors-sön. Vilket är awesome!
Och alla här på hotellet älskar oss, vi kom fram till det nyss. Vi behövde tvätta våra handdukar och Mohamed säger "ni behöver inte tvätta, säg bara till mig så får ni nya och inte tvätta.

Men nu sitter jag med en fin pappersbit i näsan för det vägrar sluta rinna, fastän jag använder tusen liter nässpray och snyter mig 50 gånger per dag. My nose hurts badly!

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0