såhär lyckliga är vi just nu!



jag och m har precis varit och turistat lite nu på kvällen, tower bridge är så jävla vackert på kvällen! Hela London är vackert kvällstid med alla vackra ljus, julpynt och massa sånt krimskrams. Plus att byggnaderna här är bland de vackraste som finns. Och jag är fast. Jag är fullständigt jävla as fast vid den här staden. Det blir definitivt hit jag åker efter skolan. Om inte för ett år kanske för ett par månader bara. Kär är jag i vilket fall som helst.
Annars har vi vart ute den här helgen, två hemskt trevliga kvällar. Blev lite galet igår, och i fredags blev det lite starkare fylla. Eller högre smärta i benen iaf. 13 centimeters klack är fan inte nådigt, och det slutade med att jag gick i strumplästen de sista 25 metrarna. Och nattjobbarna här har jävligt roliga nätter på helgerna, speciellt med mig som kommer in och dansar och pratar om djupa saker med dem. Blev att lägga sig vid 7 på morgonen båda dagarna. Mys det där!

Nu tog jag megapaus i bloggandet och gick ner och rökte och pratade med axmed och golan eller som hon heter här , belle och hennes fling. men nu ska vi sova. skriva en annan kväll mer. bra sverige. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0