sjukt.

Fick reda på att en kille jag och mina vänner umgicks med en sommar dog för några dagar sen. I måndags om jag uppfattat det rätt?
Han var antingen 21 eller 22. Det är helt sjukt, och så jävla läskigt. Och för inte alls länge sen dog min väns vän. Jag hänger inte med. Vad fan händer eller?
Är det dags att bli bitter på livet nu? Alla bra människor försvinner. Den här första killen, Johan hette han, var så jävla genomsnäll. En blyg, snäll och genomgod kille. Verkade jävligt genuin dessutom.
Även fast jag inte pratat med honom sedan nyår 2006-2007 så kändes det ändå lite. Jag har ändå haft några jävligt roliga minnen med den grabben. Och han var en bra kille.
Må han vila i frid. Nu får han träffa sin far igen åtminstone. Och ja, jag tror på sådant. Sånt håller uppe hoppet lite hos en iaf. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0