bra skit,

och mindre bra skit. jag glömde totalt av att jag skulle göra klart sista kapitlet på part två i brown boken. Så jag får sätta mig och göra skiten nu, väldigt mycket mindre bra. har minne som en guldfisk, gick till mc donald's och tillbaka och hann glömma det under den tiden. bra gjort, starkt jobbat melisa.
Sova vid 4 idag igen blir de alltså. Så jävla typiskt mig att göra något så jävla korkat.

annars har dagen varit bra. som jag sa, idag var de en ny dag, en ny bra dag. imorgon likaså. varje ny dag är en ny bra dag från och med nu. alltid.
det är 12 dagar kvar tills vi ska flytta. 12 dagar kvar. Finally. Längtar lite för mycket, av diverse olika anledningar. Och nej, de behöver icke nämnas här tycker jag inte. Folk som vet vet, och det räcker alltid för mig.

idag klippte jag mig även.


Kommentarer
Postat av: spanky

ohooo melisa e hetiiiiis!

2009-02-18 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0