skit bra, fucking underbart.

Jag kan inte sova så bra i natt.
Låg och böla som ett barn till filmen seven pounds förut. Kunde knappt andas på slutet där. Bra skit det där.
Har egentligen seminarie kl 9 imorgon bitti, meeen det verkar som att jag skippar det, och pluggar hemifrån. Bjuda hit Pam också så får vi plugga ihop jag och hon.
Även fast det imorgon är en ny dag, en ny bra dag så kan jag inte somna. jag försökte förut direkt efter filmen.. men det slutade med att jag låg och pratade med mitt gossedjur, eftersom det inte alltid kan vara speciellt normalt så insåg jag att jag ska försöka med något annat.
har spenderat en timma med armin via msn och snackat om absolut ingenting, skabbiga människor och magsjukor. känns inte heller speciellt stabilt. men de duger, rätt okej för en söndag till måndag natt där man egentligen bör ligga och sova pga skola.

en fråga.. varför tar dom alltid fram en stekpanna i filmer när de vill slå någon? Det första dom tar fram i huset är en stekpanna, visst det skulle göra jävligt ont. MEN om du har ett jävla psyko efter dig som är trippelt så stor som du och har mördat en sisådär 20 pers innan dig så lär inte en jävla stekpanna hjälpa? Skit filmer.
jag ser att tiden går alldeles för fort nu och snart är den halv 4, riktigt sådär mysigt. ska våldta sebben nu och tvinga honom sova ihop med mig, mindre ensamt. och samtidigt ska jag försöka ignorera de faktum att jag fick hund sperma på mig igår.. mys.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0