when i look at him,

I see the world in a different way..

Hörde melisa på tåget idag, en kvinna om sitt barn. Måste vara en stark jävla känsla de där. Och ibland funderar man på om man kanske möjligtvis någon gång i framtiden ska sluta vara så hatisk mot barn. Kanske en dag. Kanske.
Annars har dagen varit i princip så kass som den kan vara. Och inte nog med det behöver jag plugga lite till ikväll. det känns som att jag behöver ett break, jag behöver också ett sportlov som alla högstadie och gymnasie elever får. Orättvisans värld.
Därför funderar man på en trip hem till mamma, där hon lagar maten och där hon sköter om allt viktigt och jag bara glider runt som en riktig glidare.. eller något.
Vi får se på torsdag. Jag bestämmer mig helt på torsdag. Vem vet, jag kanske mår bättre imorgon.
Fast det är ingen idé o sätta sig när hjärnan inte helt hänger med, så det får bli tre liter te och något avsnitt av skins först innan jag sätter igång med pluggandet.
någon annan än jag som ibland kan tycka att när man hoppas på något är det ändå ett lite halvstarkt ord o använda, man hoppas ju liksom på något. Hoppas. Hopp. Hyppää betyder hoppa på finska. Men det var inte sånt hopp jag tänkte på.

Annars så började den här dagen lite mer annorlunda än andra dagar. Selfconfidenceboost till max typ. Vem gillar inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0