this is how it works.

nej, vet ni vad det värsta som finns är?
det är när man anstränger sig som en idiot för att hjälpa till, för att finnas där, för att en person som man skulle kunna tänka sig att ge halva sin kropp för ändå i slutändan viker sig. viker sig för allt. för vad som en kommer. man blir så jävla förbannad när man själv tvingas vara så förbannat stark åt andra människor att man inte ens orkar vara stark åt sig själv längre och vad får man tillbaka?
jag hade kunnat ge dig allt du ville ha, men du tog allt. du bara tog allt jag hade. och jag själv hade noll betydelse i slutändan, vad jag gjorde och hur jag funkade försvann.


om man inte får vara ego för sin egen skull, varför i helvete ska man då vara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0