sexigt


this is life.
jag citerar min bästa vän " har du någonsin vart med om ett sånt ögonblick som får dig att tänka 'ah, det är såhär livet ska vara' ?" jag minns en gång, för kanske en sisådär 9 månader sen. jag minns att den känslan slog mig rätt starkt just då.. Så starkt att jag gjorde allt för att det skulle vara så. Men sen ändrades allt på 0,2 sekunder. 
Och så hände det man inte trodde skulle kunna hända. Den känslan slog mig för inte alls lika länge sen. Kanske 5 månader sen. Precis nyinflyttad till sthlm, nya vänner, bo med sin absolut bästa vän och inte ha ett problem eller en enda oro i kroppen. Vet ni vad det är? Det är livet.  
 some day you will be there..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0