a note..

".... det värsta med det här inte att vårat s.k förhållande tog slut, tydligen var det ändå inte värt så mycket. Det värsta är att jag förlorade min bästa vän jag haft i ett halvår. Ska jag vara helt ärlig så tvivlar jag inte på att jag kommer bli kär igen, det kommer jag. Dock så tvivlar jag på om jag kommer träffa någon som jag kommer att komma så bra överens med igen, om jag någonsin kommer att ha en så bra relation till någon igen. För helt ärligt, så var du min bästa vän, du var min värld och du var min nummer ett. Det hade räckt i en evighet för mig.
Det som gör mest ont idag är att vi aldrig kommer att få tillbaka det någonsin. Vi har förstört det snäppet för mycket. Det var synd att du gjorde som du gjorde, och det är synd att jag gjorde som jag gjorde. Men när man kommer till point of no return är det bara att vandra vidare. Jag slutade vara kär i dig för länge sen, jag har bara varit ledsen över att ha förlorat min bästa vän. För under 5 månader stod du mig närmare än någon annan gjort på länge. Anledningen till att jag inte släpper in dig nu är inte för att jag hatar dig. Det beror bara på att du ljög något så sjukt jävla mycket, men som sagt point of no return, det är bara att vandra vidare... "

peoplealwaysleave.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0