depression på hög nivå,

fett onice dag idag! orkar inte förklara varför, orkar inte något. Låt oss säga att det är bäst om jag ligger kvar här i sängen, tittar argt på datorskärmen och trycker i mig mitt kinderägg, mina 3 st daim och mina 3 st mentos paket, och min cola.  Det blir bäst så. Fram tills jag orkar mig upp för o möjligtvis rätta lite uppsatser, och möjligtvis kanske tom plugga lite - det kan ju inte skada någon.
Blir bjuden på middag idag dessutom, så jag behöver inte oroa mig för det! De ska bli gott. Blev bjuden på middag igår också, jävla god kyckling det där. min leksak i kinderägget är ful som stryk. en bil med en gul flagga. hur snyggt är det på en skala från 1 till 10? HA! jag kom på ett svar till frågan längre ner " säg något som ingen vet om dig " , förut så samlade jag på kinderägg-leksaker.. Det var när jag gick på högstadiet. haha.
När jag satt i bilen på väg till solna station igår, så spelade de helt fel låt. Satt där och försökte förtränga allt som kom upp i mitt huvud då. Hade vart mindre snyggt o bara börja storböla framför Frank, barnen, Olga (hahah) och Karina. Och måste även påpeka att comviq är ett gäng idioter dom med, de gör inte saken bättre när de skickar ett sms som börjar med "Hej! Ditt saldo börjar bli väldigt lågt" Nähe!? Jag visste inte det. Idiot.

nu ska jag glo på lite fotcc.. who likes to rock the party, i like to rock the party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0