höjden av loneliness,

" Melisa, du är det vackraste som finns. Din skönhet är bländande och ditt leende gör mig lycklig "
Man kan ju bara gissa vem som skrev det smset till mig? Fann jag i min inkorg i min gamla mobil.

Nu har jag försökt plugga, det har gått sådär. Har mestadels suttit här med en filt runt mig, lyssnat på musik, varit jävligt trött, fisit en eller två gånger och även ätit för mycket sura bilar samt kinderägg. Kom på att jag har en hel timmas sovmorgon imorgon. Score!
Och NU tänkte jag köra igång med lite av mitt skrivande, lite av min kladd. Har ingen aning om hur det ska se ut. Som någon form av analys? Have no clues. Känns mindre bra att inte ha hittat papprena heller. En sak till jag måste erkänna är att fastän praktiken vart bland de roligaste jag gjort på länge så ska det bli så jävla förbannat skönt att slippa gå upp kl 6 på morgonen från och med fredag. Det ska bli den lyckligaste dagen i mitt liv (på länge) när jag får sova ut. När jag börjar klockan 13.00! High five for that one.
Sen hittade jag även andra väldigt väldigt gamla sms i min inkorg på den gamla mobilen. Alla var lite mindre kul o läsa, men du vet bra som jag är så trycker man bara på radera alla lästa, så är det poff borta.
Annars var dagen bra, en egyptier ville försöka kommunicera med mig, gick mindre bra "du komma fram?" hörde jag, men han sa " du kommer från? " och sen när han insåg jag bara var 20 skämdes han lite, dock inte tillräckligt för att inte stirra när han gick av bussen.

dudelicious, nu blir det bedilicious. sen blir det praktik en dag, sen blir det plugg och tvätt. Imorgon måste jag plugga. Sen blir det bedilicious och sen blir det praktik en till dag, och sen är det slut på skiten. Go time go!
ps: tack för sången, uppskattas alltid! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0