"i have all these illnessess"

Tror ni det skulle hjälpa om jag typ åkte in till stockholm central och shoppade? Skulle jag inte må betydligt mycket bättre då? Visst skulle jag det. Om det ändå vore så väl. Men jag har lovat att jag ska ligga hemma och kurera mig, jag får inte vara såhär sjuk på lördag. På lördag måste jag orka hela natten.

Idag ska jag istället spendera dagen framför disken, letandes efter våran tvättnyckel så jag kommer in i tvättstugan - fattar inte hur i helvete den ALLTID försvinner? Det är nummer två nu, och tänker inte punga ut extra 200 kr till för en tredje. Ska inte ge mig. Fast min förkylning kommer göra så att jag ger mig.
En annan grej min förkylning orsakar är kass musik smak, tex bsb eller vackraste jag vet, eller annan lam popmusik som bs , hur kommer man undan det? Plus det faktum att jag blir ett barn på 4 år som vill ha mamma. Det värsta är att jag inte ens kan ringa den kvinnan nu och be henne pyssla om mig lite puttenuttigt via telefon heller.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är med sjuk :(

2009-03-27 @ 10:39:01
URL: http://mijaplav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0