världens bästa onsdag,

Gud nu är jag så jävla trött. huvudvärk, hosta och möjligtvis en smygande feber på G här borta.
Annars så mår jag riktigt jävla utmärkt, och är riktigt jävla nöjd. Bjöd på en underbart god middag här ikväll, blev bra och sjukt trevligt sällskap och blev en lyckad kväll. Fast det blev lite för mycket diskussioner och debatter som höll på att döda stämningen lite, men vi lyckades undvika det på något sätt ändå - vilket alltid självklart är jätte bra. Dock kom grannen och klagade på att vi pratade för högt. Innan klockan 10, men som den respekt jag har för mina grannar så bad jag alla prata lite tystare, which we of course did.
hur som helst så var det en jävligt bra kväll. som jag är riktigt nöjd med. och jag är nöjd med tillvaron, måste påpeka det lite för ofta nu känns de som. Men man måste det. Är det bra, så är det bra. That's it liksom. Fast det var tråkigt att all glass blev uppäten. Hade ju varit förbannat jävla gott med lite glass nu måste jag erkänna. Men jag har riesen, så det ska jag äta. Tack pam & tack mullvis.


Snart är det helg. Och helg innebär en jävla underbar utgång på lördagen. Girl talk är ju faktiskt sjukt jävla as bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0