något mer, tack?

Fy vad jag är trött just nu. Jag har ont i fötterna, huvudet och rumpan. Rumpan förstår jag inte riktigt hur exakt det går till, men det har jag. Vart en lång dag. Jobbade över 2 timmar. Man kan tänka sig att det inte alls är farligt, men de var rätt jobbigt att jobba 7 timmar min andra dag på jobbet. And of course var jag grymmast i sverige, typ. Fast ska man skryta med att man är duktig på att jobba på mc donald's? hmpf. Lite kluven där. Wellwell, pengar är pengar som man alltid säger.
Annars blev mitt lilla hjärta halvkrossat av ett skönt sms idag ' jag saknar dig ' , isch vad det är tufft o höra när man saknar personen tillbaka, och bara vill ringa och ringa och ringa och prata om allt bra som har hänt de senaste dagarna, för det har hänt massor med bra saker. Och det är så svårt att inte kunna göra det. Sådär jobbigt att man egentligen bara vill gråta.
hur som helst, ska avsluta den här långa dagen med min cola och ett par bloss. Sen blir det sängen. Läsa lite också kanske. Har 200 sidor jag ska ha läst tills på fredag. Känns sådär stabilt med tanke på att jag ska jobba imorgon med. Förmodligen även då sent. But it's cool anyway. I'm cool anyway.

Nu blir det up up and away. Snart är det fredag. Då blir det bra.
Btw, jag och min vän karina kom fram till vad det egentligen är som jag känner förut. Eller hon förklarade för mig. Skönt o veta. Eller bra o veta. Så man slipper vara förvirrad och undra varför det känns så konstigt ibland.. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0