so much on my mind it's hard not to reach insanity,

nu har jag varit igång heela långa dagen. med huvudvärk heeela långa dagen. varit lite mindre kul med det.
och nu sitter jag hemma, själv med vovven.
och har såndär skum känsla över mig, där man känner sig fruktansvärt ensam samtidigt som man ändå känner att det är skönt att inte ha massa ljud runt sig.
men att man ändå är såpass utmattad att man behöver någon, väldigt mycket dessutom.
annars är jag bara allmänt trött på situationen som jag befinner mig i, trött på att inte  veta någonting och trött på att oroa mig och tänka som jag gör. Och det är alltid i dessa jävla skit lägen som man tänker på allt dåligt. på all jävla negativ skit som det går att tänka på. Och då vill jag inget annat än gå därifrån och be alla (dig) dra åt helvete.

ångest. det är för mycket av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0