turebergshuset den 14e maj, sollentuna kommun.

" Idag är jag trött och tanten som föreläser pratar alldeles för mycket. Till råga på allt så har hon tyvärr ingen sövande röst så jag kan fan inte somna, då hade dagen gått extremt snabbt. Tänk o somna o vakna upp när vi ska fika typ. Fan vad bra det hade varit. Det är även så jävla as typiskt mig att rövslicka genom att engagera mig i en diskussion bara för att visa att jag "bryr mig" (när jag egentligen bara låtsas bry mig) om vad vi diskuterar, så nu vänder sig den här tanten mot mig och refererar till mitt äckligt utmärkta exempel. Detta leder till att jag måste ha ögonkontakt med tantjäveln.
Skönt, hon ska byta ämne, kanske slipper ha ögonkontakt lika intensivt och kanske slipper engagera mig lika mycket. Men rövslickare som jag är så kommer jag säkert komma med något mer as jävla smart. Ibland är det fan jobbigt o vara smart;) Fan vad uttråkad jag är. Orkar inte lyssna på henne. Snackar om helt ointressanta saker.
Nu ska jag powernapa i 20 minuter.
"

Detta skrev jag idag när vi hade po-dag. Fan vad uttråkade vi var. Satt där med Randy, Andreas och Pecheo och bara snackade nästan hela tiden, eller ja - viskade. Och så målade jag. Gjorde en serie, eller typ två. Drack kanske 15 liter kaffe och hade en tjockismage. När jag gick hemifrån kunde jag ha bältet runt midjan jätte fint, sen gick de inte - kunde inte andas.
Vad gäller allt annat så vill jag inte tänka på något. Jag vill inte ha det så. Jag vill inte känna så. Jag vill inte må så. Jag vill kunna släppa det och slappna av. Men jag kan inte. Jag tvivlar så mycket ibland att jag skrämmer mig själv. Hur ska jag klara av det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0