can take a deep breath.

Lämnade in min uppsats två minuter över tolv. Och har sedan dess stirrat på dataskärmen, pratat med folk och kollade på himym. Hoppas bara på att Jan inte tänker mycket på det.
Och nu ska jag lägga mig och mysa ihop med m, myspys. Vad mer finns det att säga? Lite halvt nervös över imorgon, men it will be fine. I know it, because I'm AWESOME!
Nu säger jag, god natt till alla mina hundratals läsare.... haha kul kille. Ps, jag vet inte vilka alla är, även om ni är väldigt väldigt få, väldigt VÄLDIGT få så vet jag inte exakt vilka alla är. Så ni som inte har sagt vilka ni är, please do. Jag är fruktansvärt nyfiken som människa. Fruktansvärt nyfiken. Typ spenderar timtal på att tänka på onödiga saker. Som inte har något med mig att göra, men som jag ändå funderar på. Varför gör man såna saker? Varför tänker man på saker som inte ens är värda att spendera någon minut på ens. Vad handlar det om liksom? Någon som vet svaret på den frågan?
Juste, god natt var det. Ursäkta mig och min förmåga att aldrig hålla käft.

nu tänkte jag lägga upp en bild här, men det vägrar ju laddas. skitgrej. och kom precis på att ET ska jag titta på till helgen.

ha så funka de nu, jävla onödigt. vad jag tänkte på mer var att jag inte kan fastställa om jag ser en smula efterbliven ut på den här bilden, eller inte? jag ser lite konstig ut, men samtidigt - det är väl såhär jag ser ut?
Innebär det att jag ser en smula efterbliven ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade din blogg för någon månad sedan och snubblar in hit titt som tätt och du verkar älta över samma problem om och om igen. Tycker det är tråkigt att du inte har människor runt omkring dig som drar upp dig och berättar den brutala sanningen till dig så du kan gå vidare i ditt liv. Att älta är icket hälsosamt. Som jag förstår det handlar det om kärlek och frågan är varför du ska vilja vara med någon som tydligen inte vill vara med dig. För i sådana fall skulle du inte avlägsna ditt ältande fram och tillbaka i en blogg.

Är det frågan om låg självkänsla hos dig själv mån tro?

Släpp taget och gå vidare, oftast väntar någonting bättre.

Och du verkar vara väldigt ung och ta det från en äldre kvinna, du kommer få gå igenom många grodor innan du hittar prinsen.

2009-11-15 @ 02:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0