hoho,

nu ska jag sätta mig o skriva en uppsats, så var det ja. Istället sitter jag här med min bästa vän och tittar på Raw, och skrattar åt en lång hårig austrilienare.
Idag har jag väntat massor, det är fruktansvärt att få vänta på allt så frukansvärt länge och mycket. Jag hatar att vänta.
Bortsett från det har jag lagat kyckling och kladdkaka! Kladdkakan blev jävligt god om man inte tänker på att jag överröste den med margarin. Det rinner typ från den... Which is a little bit grose. men det får funka ändå.

det stör mig, det stör mig något så fruktansvärt. men det är väl inget jag kan ändra på. och grejen är ju att det är så uppenbart från din sida, det syns överallt. mitt, jag döljer mitt. jag är tom kanske värre, men jag döljer det. något som du inte behöver se. och det är så jag ska behålla det. för i slutändan, är det mig det handlar om, inte alla andra och mig. och det är så jag tänkt behålla det.
Nu ska jag börja skriva. Det är bäst så. Och fan vad jag skulle vilja ha en ny mobil, även om jag älskar min :s vill ha en ny mobil hela tiden. Men om ungefär 8 månader kan jag få köpa mig en ny.. Det får bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0