insåg precis

att jag kommer få spendera natten helt ensam, igen. fan vad omys. skulle inte tacka nej till att vakna sådär skönt igen. världens bästa sätt att vakna på. fast inte alltid lika underbart att vakna, imorses så vaknade jag av att min sleeping buddy hade lagt sig typ halvt på mig, och jag ännu en gång helt nedtryckt i väggen. sådär halvtskönt att vakna så, det skulle jag kunna tacka nej till. fastän det är skönare att vakna bredvid någon än helt ensam. men att vakna sådär skönt slår alla sätt att vakna på. jag vill vakna så igen. imorgon, och dagen efter det också.
I natt så drömde jag även massa konstiga saker, minns inte vad det var men mumlade massor till mikael om att det var obehagligt. och har drömt riktigt konstigt många nätter de sista nu, förutom två nätter.
men blir nog sleepy pills i natt så jag kan somna fort, och slippa ligga vaken och känna mig loneeely. och hosta. hosta är något jag gör ungefär var 5e minut nu. jätte mysigt.
Sen borde jag väl läsa lite också.. Fan också. Tenta på torsdag. Kommer jag göra den? Förmodligen inte. Varför inte? För att jag spenderat den här dagen med att ha ont överallt. Hoppas det är en 24timmars influensa, det känns redan bättre.
Sedär, jag är som Barney. "when i get sick, i just stop being sick and get awesome instead" true story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0