välkommen till familjen sjuk,

jag sitter ihopkurrad i fåtöljen och karina ligger avdäckad i soffan, stackars sebben som vill umgås men varken jag och karina är tillräckligt pigga för att orka just nu. funderar på om jag ska lägga mig i sängen och sova.
mysigt att bli sjuk precis nu, jag har tenta om 4 dagar och mina ögon svider för mycket för att jag ska hålla dem uppe, frågan är vad fan man gör då?
Annars bortsett från det så har helgen varit, låt oss säga perfekt. och gör numera marie lite sällskap bland de rosa molnen, det är en trevlig plats. ska nog vara kvar här ett litet tag till iaf.
innan jag dör av svininfluensan. jag är sån jävla dramaqueen att jag skulle kunna tänka mig att jag faktiskt har svininfluensan. och tänk om jag skulle ta vaccinet och dö? Eller om jag skulle dö av vaccinet? det hade faktiskt vart förjävla typiskt.
men nu ska jag ladda ner greys och förhoppningsvis somna en liten stund snart, sen ska jag spendera resten av kvällen med att läsa.
Och karina ska åka iväg till sin moder, så jag kommer få spendera hela veckan själv med min hosta. sådär jätte kul!
jag blir alltid så jävla ynklig när jag är sjuk. fandå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0