världens bästa dag.

idag skulle jag och m plugga, vi har uppsats och en massa annat tills på onsdag. Så idag har vi ätit pizza, sovit i 3 timmar, glott på how i met your mother, fram tills för typ 20 minuter sen då jag bestämde mig för att jag behöver duscha. Blev väldigt svettigt när jag och m låg och sov, med två filtar, massa kläder och m på halva mig.
Festen igår var riktigt lyckad, jag, m och fredrik satt uppe till halv 6 innan han skulle iväg till jobbet. Och vi bestämde oss för att gå och äta runt 2 tiden så vi gick till mc som var en halvtimma  bort och åt och sen hem igen. (Y) Min idé, och då var de flesta riktigt jätte fulla, så jag och fredrik gick och snackade om de andra och skratta lite åt dem också.
Väl hemma satte vi oss och spela kort medan de flesta gick o la sig. Så, det vart en bra fest. Vilken skillnad det är på att festa med folk som är typ 18+ och 25+.

nu ska vi äta middag, fortsätta kolla på how i met your mother, försöka plugga lite.. och jag är för lat för att åka hem. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0