VEM HAR FÅTT SOOOVA UUUUT?

jag jag jag jag jag. äntligen fick jag vakna utan ett jävla alarm, utan en tanke på att jag behöver göra något speciellt.
inte för att jag vaknade på ett jätte underbart sätt, mensvärk - AJ någon hjälp? skjut mig? men jag orkade flytta mig till soffan och nu sitter jag här och degar och njuter av att ha fått sova ut. Funderar på om jag ska tillbaka till sängen och äta och glo på serier eller om jag ska ta tag i allt jag behöver göra dirr. dirr dirr. damp damp.
jag är lite halv smått på lite bättre humör. fick ju vakna av mig själv hur kan man inte vara på underbart humör då?
och jag har inga måsten idag... om man fortsätter ignorera skolan som jag gjort, annars har jag två uppsatser, en grupprapport och lite reseplanering. men som sagt, jag har absolut ingenting som jag måste göra.
Den här metoden med att intala sig själv saker och ting kan hjälpa ibland faktiskt. Eller metoden att ignorera saker. Nej, jag förstår inte vad du pratar om, va?
Så, nu ska jag värma pita som mamma skickat med och äta det och glo lite på tv. Mumma!


Can you meet me halfway, right at the borderline?
Took my heart to the limit, and this is where I stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0