you're a jerk.

HEJ LYCKA!
Okej, idag är verkligen en awesome dag. Skit samma att jag betala 150 spänn för ett tåg som jag total missa. hade vi hunnit fram 30 sekunder tidigare så hade jag hunnit med det, men ähh. mysigt o springa upp för trappor för o se sen hur tåget åker ifrån den. awesome! bara pga lite chicken wings på bk. är man tjock då?
Annars var gårdagen jätte bra den med, shoppade och slösade bort lite för mycket pengar men it's cool det var till lite saker jag behövde i London baby, so it's cool. Men absolut bästa var när jag kom fram och skulle sätta mig i bilen i sätet bredvid förarsätet, vad heter det nu igen? Ligger ett fint inslaget stort lila paket, och jag kunde ana vad som låg i det. För att göra lång historia kort, är jag ett par cp snygga skor rikare and I am in love. Går runt i dom typ nu. Men mina tår fryser så jag måste ta av mig dom snart... Eller sätta på mig strumpor kanske? Men sen ska jag börja tvätta om en halvtimma så då ska jag nog inte ha på mig dem.
Sen har jag även köpt min nyårsklänning, vilket är awesome. Frågan är bara vart man ska fira nyår? Sen spelades det även tennis och super mario på wii igår. Och jag var as grym på mario. Och jag vill ha eget wii och eget mario spel. :-( snart, maybe.
Och nu sitter jag och är hungrig, hoppas melesch kommer snart snart snart så vi kan beställa pizza pizza pizza. Och sen ska jag sitta och packa och hålla tummarna för att jag får lägenheten vi kollat på. Pretty pretty please.
Men nu - sortera tvätt. Vilotiden är över at the moment.

dagens lycka kan ingen knäcka. dagens lycka är rosa feta stora överdrivna moln på alla möjliga sätt. på grund av alla möjliga anledningar. jag åker till london imorgon förmiddag. min hjärna har nog inte riktigt än förstått det. Men när den väl gör det ska det bli så jävla bra. Nervöst.  Men jävligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0