dagens andra läge;

besviken.
jag hatar när folk (vänner) ljuger, när vänner i slutändan inte alls är dem man lärt känna. och jag hatar att jag fortfarande är lika naiv när det gäller människor. men jag vägrar sluta upp som en bitterfitta som hatar mänskligheten. men när fan ska människor sluta gå runt som vandrande lögner? när ska människor kunna ha stake nog att säga sanningen? visst, JAG är inte världens bästa människa, och jag ljuger också, men jag försöker att inte ljuga om jag inte behöver, eller om det handlar om något som jag känner att någon annan person har något att göra med - oftast är det mitt privatliv isf.
jag hade såna förväntningar på att du skulle vara en av dem som var ärlig, det är väl din vardagliga kommentar "jag är åtminstone ärlig" , att du inte skulle sjunka så lågt du också. jag förväntade mig att du skulle klara av pressen, men tydligen inte. är det alltså dags för att bli en bitterfitta och börja tycka mänskligheten är en hemsk sak? att människor inte är något annat än vandrande lögner? är det dags att börja bete sig som alla andra idioter som finns runtomkring en? eller är det dags att vid 20 års åldern, börja sålla bort vänner?
fan, jag önskar jag kunde vara lite mer förstående, och bry mig lite mindre. men de två sämsta egenskaperna jag vet hos en person är när dem är oärliga eller nedlåtande. varför?
trött.
jag blir trött när människor vägrar respektera ens beslut. varför kan man bara inte respektera det någon annan tycker, tänker eller vill? varför ska man vara såpass ego att ne jag skiter i vad du vill, du vill ändå det jag vill. och så gör man som man alltid har gjort. i slutändan handlar det ändå alltid om respekt.

blöh. nu ska jag sitta här i soffan och försöka skriva klart min uppsats, fast först skicka iväg ännu ett fjantigt sms. tänk om det här helt plötsligt skulle kännas fruktansvärt rätt? tur att jag har cola, och muffins. Och chips! Har jag nämnt att jag är med o tävlar om 50 kg muffins? fan vad gott det ska bli om jag vinner. Jag ska rulla fram nästa år isf! Awesome!
Ps; igår var jag lätt klockrenast " Hi, have you met Karina? " jag ska lätt bli Barney. Han är min stora idol. Stöta på allt med två ben och ett manligt könsorgan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0