dagens läge;

bakfull OCH mensvärk.
jag vill dö. och fattig också för den delen. varför försvinner allt förnuft så fort  man får i sig alkohol? Jag fick för mig o slösa bort pengar jag inte har. fan vad bra.
dessutom ska min uppsats vara klar imorgon, och jag sitter hos mullva nu och ska även ha personalmöte ikväll. väntar på grillad kyckling som milan tar med sig, woho.
men igår var ändå as bra. och vi ägde på dansgolvet igår, igen. " är du dansare ? " Nej inte utanför den här lokalen..
Men nu ska jag lägga mig i deras soffa o krama mina ben. Mullva är duktig och städar inför lördag, fest , igen. Men sen efter det blir de lugnt.. har visserligen inget val. ;P
Om jag inte hittar mig en sugar daddy. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0