duktig idiot.

nu har jag förmodligen haft min mest produktiva vecka någonsin, och blivit klar med veckans planering precis i tid. Allt är verkligen gjort. vilket känns fruktansvärt skönt, men fruktansvärt påfrestande för det fick mig att inse att jag behöver minst 4 timmars konstant plugg varje dag. Utan vila. Eftersom det med vila tar ungefär 5-6 timmar att bli klar med några saker per dag. Skrämmande tanke. Är det meningen att jag ska lära mig lägga undan dessa 4 timmar minst varje dag nu? Varje vardag åtminstone. För att jag ska hinna med allt såhär perfekt som jag gjort den här veckan. Som jag undra innan, när ska jag hinna andas? Och sen utöver det ska man väldigt gärna försöka jobba en del också. Minst sådär 2 gånger i veckan. För att tjäna de där 3000 kronorna extra som man behöver per månad.

Men nu ska jag sova, njuta av att jag är klar med allt viktigt och njuta av kvällen som varit. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit idag, och imorgon ska jag hålla tummarna så hårt och så mycket som jag bara kan. Det pirrar. Definitivt, pga flera saker.. men nu, är just nu viktigast och just nu är jag fruktansvärt kissenödig. Så nu ska jag kissa sen somna. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0