kissobajsålderrules.

nu ska jag sova och njuta av mina typ 4 timmars kommande sömn. lätt inte värt det. fan vad jag kommer hata allt och alla imorgon. Upp o hoppa kl 7 på morgonen. skjut mig någon.
har jobbat hela dagen idag, fick dock sluta 1,5 timma tidigare än vad jag skulle, vilket var aaawesome.  Hade sällskap av långa stefan medan jag vänta på tåget, det är läskigt vad lång han är. Läskigt. Jag kommer till strax under hans axlar. Och han kliver över spärrarna på tågstation som om de inte vore något alls. Det fick mig att vika mig dubbelt av skratt. Helt sjuk syn. Man är nästan jätte då.

men hur som haver, nu sova och försöka att inte visa min tatoo för min bror. han vet fortfarande inte om den.. fast juste ja, mobilen ringde tror det var J, så ska nog ställa mig upp nu. jag som sitter så skönt.

god natt, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0