mangårfrånjagälskardigtilljaghatardigpånolltid

dra åt helvete ditt jävla miffo.. tack. said, and done.


igår vart man pirat, och idag kan man knappt stå på benen. det var en bra kväll, och värdinnorna blev glada för presenterna. så man är nöjd. mycket bra hände, men kvällen slutade dåligt, som det oftast gör nu för tiden, tyvärr. jävligt onödiga saker som uppenbarligen bara måste ske.
men jag hade roligt under hela kvällen, dansa som fan, och sjöng, även om jag inte ens kunde låtarna. Och på slutet, hm runt halv 5 - 5 tiden så blev det chillmode till max och christian drog på massa sköna reagge låtar som vi sista ståendes människor stod och dansa till. roligast var snubben som däcka på soffan, sov i typ 2 timmar och sen vaknade upp och bara satt där helt tyst. Då hade inte han sagt ett ord till någon på nästan 3-4 timmar tror jag..
Och idag mår mina lår som dem gör, bara för att vi dansa limbo igår och jag kan lätt säga att johannes ägde oss alla ganska så stort. sjukt att han som är så fruktansvärt lång också, okej alla är långa i jämförelse med mig men ändå, kan komma så lågt ner.
Nu sitter jag och funderar på vad man kan äta, är dödshungrig men orkar inte laga mat. Och vad gör man i ett sådant tillfälle? 
Får vänta o se.. kanske bara fortsätter vara hungrig, och dör till slut. fan vad bra.
Men nu säger jag god natt, pallar inte. Och varför i helvete funkar inte elementen hemma hos oss? Det är cp kallt i mitt rum!! hela jag är iskall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0