nu är de heeelg, för mig iaf.

jag förstår inte varför jag ens försöker ibland, om inte den andra parten ska försöka varför ska man själv göra det? Och istället för att inte göra saker värre, har jag börjat med o göra saker värre. vet inte helt hur det känns, bra eller dåligt. jag hämnas. och hämnden är alltid ljuv. jag har lärt mig en sak av att vara lite för snäll, av att vara den som accepterar det mesta. det handlar om att kompromissa vad gäller allt.
imorgon efter att jag och mullva skrivit färdigt vårat grupparbete ska jag påbörja helgen med snatch ihop med mikael, var ett tag sen jag umgicks med honom och jag skäms för det. vänner som anstränger sig ska man inte försumma. och på fredag ska jag och elma gå ut. det var så länge vi var ute ihop. på fredag gäller inga hämningar, bosnien 2005 all over again. love it! saknat henne något så fruktansvärt dessutom. minns inte ens när jag träffa henne sist, så länge sen var det. 4 månader sen? det är helt sinnes och det gör ont. slå mig om jag inte gråter när jag ser henne på fredag.


"Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker" - Albert Einstien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0