Vem är ToDo?

Internskämt för hela slanten.
Men melisa har gjort sin egna To Do list á la Mc Donald's, och har upptäckt att hon har förjävla massa o göra helt plötsligt. Så går det när man lutar sig tillbaka ett par dagar.
De närmsta tre dagarna kommer allt vara kaos i princip. Det enda jag ska göra är jobba, plugga och plugga. jag har redan planerat hur allt ska gå till.
Imorgon jobbar jag hela dagen, om sambo är tillräckligt snäll hämtar hon mig på jobbet, om inte. 1 timmas läsning om jag inte råkar somna.
Sen därefter komma hem, göra lunchlåda för morgon dagen och andas litegrann. Imorgon ska brown + språkdidaktik kompendiet vara färdigt samt translation 12. Vilket innebär att jag har en massa o läsa ikväll redan.
Sen ska jag även läsa igenom Sonny's Blues eftersom på tisdag ska jag ha skrivit en literär uppsats om den. Känns tryggt. Faktiskt inte. Hur hade jag tänkt mig o lyckas med allt det här? Jo med kaffe, eller redbull eller vad som helst som innehåller socker och koffein. Så hela måndag + natten till tisdag är det skriva o läsa som gäller. Det ska bli awesome. 
YEY!
Nu hör jag kycklingen, dags för potatiskroketter och någon sås.. Men vilken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0