good day, good day.

idag mina vänner har det varit en bra dag. bortsett från det faktum att jag fick springa ända från dörren till bussen. annars var det bra, skönt seminarie och skön föreläsning. och sen skön tripp på stan med tjejor från klassen! världens sötaste tjejor. och resan till london är snart bokad. ska bli så underbart, södra sidan av hyde park en lägenhet 4 tjejer = galet!
Igårkväll var en läskig kväll. blev helt tom på ord, tankar och känslor. kändes bara som att någont tömde mig totalt. visste inte vad jag skulle säga eller göra. så jag la mig i sängen och stirrade upp i taket i två timmar innan jag till slut somnade. vissa saker sköljer över en starkare än något annat.
Läskiga känslor är bland det värsta som finns. Starka känslor är läskiga känslor. Nu ska jag sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0