jag vill göra något,

melisa börjar bli trött på vardag. jag börjar bli riktigt trött på för mycket strikta rutiner, fastän jag vet att dom är fruktansvärt viktiga för tillfället så vill jag slippa dom nu. jag vill vinna på  lott och dra någonstan i två tre dagar, bara för att jag kan. jag vill inte vakna imorgon i min säng och duscha, försöka trycka i mig någon form av mat och sen springa till bussen, dvs precis samma jävla visa som jag i princip gör nästan varenda vardagsmorgon.
jag vill vakna upp halv 4 på morgonen på ett hotell i höör efter att ha spenderat natten med alldeles för mycket sex för att hinna med ett tåg från malmö som går halv 5 hem till stockholm. jag vill bada bubbelpool utomhus, jag vill stå på bänkar med flertal vänner och sjunga för full hals kl 3 på natten, jag vill smyghålla handen under bord, jag vill ligga på en blöt handduk med solen stekandes på rygg och huvud, jag vill ta ett morgondopp kl 5 på morgonen med massa halvokända människor som jag precis spenderat kvällen med genom fest och firande,  jag vill inte vakna upp imorgon och ha flera måsten. men det har jag. jag har det. jag måste gå på min föreläsning så jag hänger med i skolan, jag måste prata med engelska institutet för att se om det finns någon möjlighet att jag gör min tenta på fredag ändå, jag måste läsa the great gatsby samt disgrace eller vad fan den nu heter för jag ska redovisa olika koncept utifrån dom två böckerna på torsdag, jag måste åka och handla mat för jag har ingen mat hemma över huvud taget i princip.
och nu måste jag sova eftersom jag ska upp kl 7 imorgon bitti.  haha , fast jag har de rätt trevligt här ändå, precis nyss kom bästis in med cosmo-tidning med artikeln "hur han lagar sitt krossade hjärta" uppslagen och sa "det här är bra skit för dig, läs" så nu ska jag göra det, sen somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0