lamt,

här sitter jag och dricker vin o käkar choklad, har skrivit 1 mening och 2 ord på min uppsats, och har suttit med den i typ 2 timmar. de känns stabilt. men måste erkänna att det ändå vart jävligt skönt att bara umgås med min lilla sötnöt. vi har diskuterat skolsaker, människor och diverse andra saker hela kvällen. läskigt avslappnat, samtidigt som det inte bara är som så att jag bara snyltar på vin och mat. ;-) sen att jag är mest avis på hennes och milans förhållande är bara gulligt, det finns inget sötare par än dom två. en dag i livet, kanske när jag också är 25 ska jag fanimej också ha det så. en ful (ne , den är söt) liten tvåa och en katt, fast jag kör med hund då och världens kanske till synes åtminstone mest okomplicerade förhållande som finns.
Egentligen borde jag definitivt sitta och skriva på uppsatsen, speciellt eftersom den bara ska vara på en sida. men det är lite svårt att skriva om något som man inte läst om. med tanke på min smarthet tidigare idag så hann jag inte läsa innan jag anlände till sötnötens lya.
well, nu ska jag fortsätta här borta. måste fylla på glaset, äta upp chokladen och godiset.

Puss,
ps: idag var en bra dag... ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0