nu har jag kissat,

nu är jag nöjd också. fast är dock fortfarande helt cp trött och orkar knappt hålla ögonen öppna. och så är jag hungrig också. och jag luktar till. men orkar inte gå och duscha. det är väldigt krävande. jag vill att någon annan ska duscha mig. och köpa amigo  kebabtallrik till mig och massera mig och ta hand om mig. det hade varit så bra nu.
jag tror mamma misshandlar kött inne i köket, vilket innebär kött och potatis som jag älskar vilket innebär god middag för melisa, och tårta till efterrätt. fan vad nice.
och mamma köpte rosor till mig också, 20 st.. i lite sen födelsedagspresent så att säga. hon bara "jag antar att det inte var någon som köpte blommor till dig på din födelsedag?" och ack så rätt hon hade. jag ska börja spendera mina födelsedagar hos mamma, man blir mest bortskämd där. och jag älskar att bli bortskämd, jag behöver det big time haha. ;-) menar, det var ju inte som så att jag aldrig fick något när jag var liten....


men nu, god natt. eller så får jag önska er ett trevligt liv om jag nu skulle råka dö. och till råga på all skit så vann jag inget på min trisslott heller. skitliv. 7

 ps: <-- titta blåmärket.. inte vackert och fram tills i onsdags såg de ännu värre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0